Liikuntaleikkikoulu

Liikkarissa opettelemme liikkumaan erilaisten leikkien avulla, lasten ehdoilla. Samalla lapset oppivat kehontuntemusta ja -hallintaa, käsittelemään erilaisia esineitä (pallot, huivit, varjot) sekä liikkumaan monipuolisesti. Lapset oppivat uusia leikkejä ja asioita, joita he haluavat opettaa ja esittää omille aikuisilleen. Liikkarista jokainen lapsi saa hyvän pohjan aktiiviselle elämälleen. 2-3 vuotiaden perheliikkarissa jokaiselle lapsella on aina oma läheinen aikuinen mukana. 4-5 vuotiaden liikkarissa on perhekerta joka neljäs viikko, jolloin jokaisella lapsella tulee olla mukana joku läheinen aikuinen. Isompien perhekerroilla molemmat ryhmät liikkuvat yhdessä, jolloin mukaan riittää yksi aikuinen vaikka lapsia olisi molemmissa ryhmissä. Perhekerroille on toki koko perhe tervetullut!

Liikumme ja leikimme kahdessa eri ryhmässä verholla jaetussa palloilusalissa, 2-3 vuotiaa ja 4-5 vuotiaat.

Koulutettuna vastuuohjaajana toimivat Laura Yli-Kivistö, Kaisamaija Ronkainen, Petra Giers ja Saana Heiniluoma.

Kevätkausi 20€/lapsi + Kirin jäsenmaksu
                  35€/ 2 lasta + Kirin jäsenmaksut
                  50€/ 3 lasta + Kirin jäsenmaksut

LIIKKARIN OHJEET:

*Tiistaisin 23.8. alkaen

*klo 17.30 palloilusalissa, paikalle saavuttava ajoissa

*Oma vesipullo mukaan ja pulloon nimi

*Vaatteet, joissa lapsen helppo liikkua (vältä liian pitkiä housunlahkeita). Salissa olemme paljain varpain eli sisätossuja ei tarvita.

HUOM! Vanhemmat saavat toimia apuohjaajina halutessaan! Apua otetaan vastaan mielellään!
Etenkin pienten kanssa voi aikuinen olla mukana vaikka joka kerta, jos lapsi haluaa.

Lisätietoja Saanalta nro. 044 2122 716

Kevään 2018 päätöskerralla ulkoilimme yhtenäiskoulun pihassa.