Nallepaini

Nallepaini-ryhmä on täynnä!

Nallepaini on tarkoitettu 4-6 vuotiaille lapsille ja heidän aikuisille. Nallepainissa harjoitellaan ja kehitetään lapsen koordinaatiokykyä ja oman kehon hahmottamista. Paini on lapsen ja aikuisen yhteinen harrastus, jossa aikuinen osallistuu harjoituksiin lapsen kanssa. Nallepaini tarjoaa hauskan ja urheilullisen tavan vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja samalla kohdata ja voittaa hauskoja haasteita.

Nallepaini alkaa Karviassa yhtenäiskoulun salissa torstaina 21.10. klo 18. harjoitukset kestävät 45minuuttia. Syyslomalla pidetään taukoa, mutta sen jälkeen paini jatkuu aina joululomaan saakka. Ohjaajana toimii Esko Hautakorpi (Lisätiedot 0505458753).

Mukaan mahtuu 10 lasta + heidän aikuiset. Ilmoittautuminen alkaa Ma 18.10. klo 8 ja päättyy Ke 20.10. klo 18

Ilmoittautuminen tapahtui alla olevalla lomakkeella. Ryhmään pääsystä ilmoitetaan henkilökohtaisesti ilmottautumisen päätyttyä.

Hinta 20€/kausi+Kirin jäsenmaksu