Voimistelu

Kirin voimistelujaosto järjestää ohjattua telinevoimistelua lapsille, nuorille sekä aikuisille.

Lasten telinevoimistelu

Karvian Kiri järjestää 6-12- vuotiaille lapsille telinevoimistelua perjantaisin. Poikien ryhmä, Mölikset sekä tyttöjen ryhmät harjoittelevat perjantaisi  klo 17.00-18.00 ja 18.00-19.00. Ryhmiä ohjaa vapaaehtoiset ohjaajat. Ohjaajista meillä on jatkuva pula, jos olet kiinnostunut, voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi (ilmoitukset Lauralle numeroon: 040 7735752)

Telinevoimisteluun voivat ilmoittautua 6-vuotiaat, innokkaat, kuperkeikan osaavat voimistelijat. Lapsella on hyvä olla motivaatiota uuden oppimiseen, sekä riittävä keskittymiskyky.
Suuren kysynnän vuoksi ryhmiin ilmoittaudutaan etukäteen. Lisää ilmoittautumisesta  täältä.

Ohjeet

• Harjoitukset alkavat ilmoitettuna kellonaikana, myöhässä ei voi tulla. Jokaisen täytyy olla mukana lämmittelyssä.
  • Ilmoita poissaoloista etukäteen!
  • Kolmesta (3) poissaolosta paikka siirtyy seuraavalle jonossa odottavalle.
  • Vesipulloihin nimi!
  • Korut jää kotiin. Hiukset kiinni!
  • Kaikki apu on aina tervetullutta niin telineiden pystytyksessä/purkamisessa kuin ohjaamisessa. Aiempaa kokemusta ei välttämättä tarvita.
  • Yhteyshenkilö Laura Yli-Kivistö 040 7735752
  • Muista seurata Kirin www-sivuja mahdollisten ulkoilukertojen/salivuorojen peruuntumisen vuoksi.

Kausimaksut:

20€/lapsi + Kirin jäsenmaksu